Moi!! Tää on nyt mun eka teksti koska en nyt tiiä onks tää postauskaa mut kuitenki :) Mun blogi ei alussa varmaankaa oo mitenkää hirveen hieno koska en oo ite
hirveesti tähän ulkoasun muokkaamiseen perehtyny ni kysyn sitte apuja vähä mun kaverilta. Eli siis no mä käyn ratsastelee joka lauantai. Joskus harvoin käyn talilla 2krt viikossa. Toivoisin että kaikki ihanat lukiat olis semmosii et joka toinen viikko kestäis sen että mulla tulis ehkä kakski postausta viikossa. Ehkä tosi harvoin tulee sitte niillä viikoilla ku oon iskällä koska siellä mulla on yleensä aika kiire ku asutaan korvessa ja siihe liittyy muitakin syitä. Oon syntynä vuonna 2003 ja toivon että vaikka oon aika nuori ette sitte tulis kommentoimaan mitään siihen liityvää :) Mulla oli tätä blogii ennen jo yks blogi mut se ollaan nyt sit poistettu :/ Itse siis sen blogin postin mutta se oli tosi surkee ja kirjotin sinne niin harvoin. Nyt mulle on taas tullu se kirjotus innostus ja halusin sitten taas alkaa kirjottelee blgii. Anteeks tästä tuli nyt tosi lyhyt mutta tän viikon aikana jo tulee varmasti uutta tekstii. Vielä tähän loppuun sanon sen että te voitte kommentoida jotain postaus ideoita otan niitä mielelläni vastaan :)